Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Hjerterdametouren 2017

Hjerterdametouren er et kvindecykelløb, som har start fra Midtfyns Fritidscenter i Ringe.

Der er 3 ruter på landevejen (25, 50 og 100 km), en MTB rute samt en juniorrute (til piger fra 8-14 år). Alle kan deltage – så om du er på en “gammel havelåge”, racercykel eller elcykel – så er der også en rute til dig.

Udover god motion, så støtter du også et godt formål. 100 kr. af dit deltagergebyr går ubeskåret til Hjerteforeningen – og deres forskning af kvinders hjertekarsygdomme.

Oplysning og tilmelding til Cykelløbet på: www.hjerterdametouren.dk

Alle er meget velkomne til i dagens løb at besøge de mange stande og deltage i aktiviteterne, som foregår i fritidscenteret i forbindelse med cykelløbet.

Hjerteforeningen vil være repræsenteret med en stand, hvor vi bla. tilbyder gratis blodtryksmåling.

Indgang til fritidscentret er gratis og for alle.

Midtfyns Fritidscenter
Søvej 34