Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Foredrag med hospitalsklovnen Liva

Hvad er en hospitalsklovn?

Hvordan arbejder vi?

Hvilke virkemidler bruger vi, og hvordan agerer vi respektfuldt og hele tiden med hjertet allerforrest?

Gennem teorien bag hospitalsklovnetanken, gennem anskueliggørende gode eksempler og med fine billeder, fortæller Hospitalsklovnen Liva, som også er sygeplejerske Lene Kragh, om hospitalsklovnens arbejde hos ældre med demens og hos syge indlagte børn.

Foredraget er levende, underholdende, og alle får en oplevelse af ny viden og indsigt i overvejelser, debat, skepsis og etik i forhold til svært udfordrede børn, ældre og deres familier.

Hjerteforeningen vil servere kaffe, te og småkager.

Arrangementet er gratis, og såvel medlemmer som ikke medlemmer er velkomne.

Tilmelding senest d 25. oktober til Helle på tlf. 25302102.

Vel mødt til en hyggelig eftermiddag med en hjertesag allerforrest

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

CVR-nr. 37495328
MobilePay: 981398