Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Foredrag ”Arvegods-Giv visdom videre” med Preben Kok

Forfatter og tidligere sogne- og sygehuspræst Preben Kok holder foredrag om arvegods.

Når et menneske har levet i mange år, er det helt almindeligt at have samlet en masse viden, fortællinger og erfaring, som ofte har været givet videre i generationer.

Den viden har været til gavn i både vanskelige og lykkelige situationer, og kan kaldes for almengyldige ledsagehistorier eller arvegods.

I 2022 kan mange ledsagehistorier synes glemt, og der mangler ofte noget at læne sig op ad, når livet brænder på.

Med foredraget vil Preben Kok gøre opmærksom på, hvad man i nutiden kan gå glip af, og som kan være værdifuldt arvegods at give videre til de næste generationer.

Hjerteforeningen vil servere kaffe, te og småkager.

Arrangementet er gratis, og såvel medlemmer som ikke medlemmer er velkomne.

Tilmelding senest d. 18. september til Helle på tlf. 25302102.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

CVR-nr. 37495328
MobilePay: 981398
Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn | Facebook