Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

HJERTECAFÉ – med samtalen i centrum, 14. marts 2024

Skrevet onsdag d. 6. marts 2024

HUSK Hjertecaféen er åben denne gang TORSDAG, den 14. marts kl. 18.00 – 19.30 i Tømmergården 37, 5600 Faaborg.

Vi håber igen at se rigtig mange, og I er meget velkomne til at tage pårørende med.

Vi har denne gang inviteret Jens Erik Nielsen, som er frivillig patientstøtte i Hjerteforeningen, og har fungeret som sådan i 8 år.

En patientstøtte har selv en hjerte-kar-sygdom, og vil gerne støtte og give håb til dem, der har fået en diagnose eller dem som er genindlagt. De bruger deres egne erfaringer og lytter til den historie som patienterne har været igennem.

Målet er, at patientstøtter tilbyder støtte i den krise som patienterne ofte befinder sig i. De kan også signalere håb for et godt liv med en hjertesygdom, via deres egen historie.

Denne aften serveres der en sandwich, kaffe/the/vand og lidt frugt.

Hjerteforeningens patientstøtteindsats er en landsdækkende indsats der også omfatter forældre- og pårørendestøtter.

Tilmelding senest d. 10. marts til Helle Hyllekilde, mobil: 2530 2102, mail adr.: [email protected] eller til Kirsten Lund Rasmussen, mobil 2160 3536, mail adr.: [email protected]

Vi ses

Tidspunkt:
Torsdag d. 14. marts 2024, kl. 18 til 19:30

Sted:
Tømmergården
Tømmergården 37 (ved flaget)
5600 Faaborg.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn