Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

HJERTECAFÉ – med samtalen i centrum

Skrevet tirsdag d. 19. december 2023

I Hjerteforeningen ønsker vi at alle som er berørte af hjertesygdom skal have et godt liv både fysisk og mentalt, og derfor starter vi projekt Hjertecafé.

Med en hjertecafé håber vi at skabe meningsfulde fællesskaber for hjertepatienter og deres pårørende.

En hjertecafe er et mødested, hvor man kan komme og mødes med andre hjertepatienter og pårørende, der har oplevet hjertesygdom på nært hold.

Aktiviteterne i hjertecaféen kan give dig indsigt og tilbud, som kan støtte dig i din nuværende situation, og hjælpe dig godt videre.

Du får mulighed for igennem guidet erfaringsudveksling at tale med andre, som ligesom dig har hjertesygdom tæt inde på livet.
Der vil være gratis kaffe, the, kage/frugt.

Deltagelse er gratis og alle er velkomne.

Vi håber, du har lyst til at være en del af vores spændende nye projekt, og vi glæder os til at møde dig i Hjertecaféen.

Tilmelding: Senest mandag d. 8. januar 2024 på tlf. 21603536 eller mail: [email protected]/ eller [email protected]

Tid:
Første møde, onsdag d. 10. januar 2024, kl. 17 til 18:30
Efterfølgende møde bliver onsdag d. 7. februar 2024

Sted:
Tømmergården
Tømmergården 37 (ved flaget)
5600 Faaborg.