Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Hold balancen ude

Skrevet torsdag d. 22. april 2021

Kom til aktivitetsforedrag og balanceøvelser med fysioterapeut i Pipstorn Skov, søndag d. 2. maj 2021, kl. 10:00-11:30

En god balance er vigtig for at man kan leve et aktivt liv. Det er en forudsætning for, at man kan bevæge sig frit, være fysisk aktiv og være uafhængig af andre.

Dermed har god balance betydning for livskvaliteten.

Alle kan have nytte af balance træning, hvad enten det handler om at undgå skader på løbeturene eller at forhindre fald.

Arrangementet er specielt for 60+ årige i Faaborg-Midtfyn kommune.

Det er gratis, og såvel medlemmer som ikke-medlemmer er velkomne.

Vi mødes i Pipstorn Skov ved p-pladsen på Lucienhøj 14v, hvor vi går til Natur-Motorikbanen.

Her vil fysioterapeut Niels Karnøe Sørensen fortælle om styrketræning og balance og stå for instruktioner og aktiviteter, så mød op i behageligt tøj og fornuftige sko.
Der er toilet på p-pladsen.

Efter foredrag og balanceøvelser byder Hjerteforeningen på en forfriskning.

For at sikre overholdelse af forsamlingsregler bedes der om tilmelding efter ’’først til mølle’’ princippet, senest onsdag d. 28. april 2021 til Helle Hyllekilde på tlf. 25302102

Tid:
Søndag, d. 2. maj 2021, kl. 10:00-11:30