Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

SUKKERSMART

Skrevet lørdag d. 14. september 2019

Spændende og berigende foredrag ved forsker, ph.d. Anette Sams.

I samarbejde med Diabetesforeningen og Hjerteforeningen i Faaborg-Midtfyn, Assens, Svendborg og Odense, er det lykkedes at få ph.d. og forsker på Rigshospitalet, samt tidligere leder på Novo Nordisk, Anette Sams, til Ringe med sit foredrag: ”Sukkersmart”

Foredraget, som er baseret på forskningsresultater er meget inspirerende og blottet for sundhedsreligiøse retninger.

Anette Sams rydder fordomme og myter af vejen og forklarer med en praktisk, logisk og humoristisk tilgang, hvordan vi hver især kan træffe små valg, som har enorm effekt på vores daglige velbefindende, på vores sundhed og energiniveau.

Anette forklarer på en let forståelig måde, bl.a. hvordan et stabilt blodsukker har en positiv effekt på livsstilssygdomme, ledsmerter, gigt, søvnbesvær, koncentrationsevnen, allergier, astma m.m.

Læs mere om dette foredrag på: http://www.anettesams.dk/aabent-foredrag-sukkersmart-sundhedsstart/

Alle er velkomne, og det kræver ikke medlemskab.

Tilmelding til Ellen Kjær, tlf. 30884218, senest fredag d. 26. september.

Tid:
Torsdag 3. oktober 2019, kl. 19:00 – 21:00

Sted:
Ringe Bibliotek – Store sal
Algade 40
5750 Ringe

Der kan købes kaffe, brød og vand.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn