Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Blev forventningerne indfriet?

Skrevet fredag d. 23. februar 2018

12

Foredraget: ET LIV I BALANCE blev et tilløbsstykke, hvor tilmeldte nr. 100 fik overrakt en flaske god rødvin af Ellen Kjær fra lokalforeningen, og hvor 108 fremmødte overværede psykoterapeut Hanne Grethe Pedersen sætte gang i både tanker, sind og kroppen.

Foredraget udviklede sig således til snarere et oplæg til en både mentalt og fysisk forbedret tilstand, gennem bl.a. indførelse i forskellige åndedrætsøvelser og i at give slip på forstyrrende tanker, for således at opnå en indre ro, finde sine værdier og derigennem opnå en større livsglæde og et bedre helbred.

Stor tak til Hanne Grethe, som fik sine intentioner om ET LIV I BALANCE ned på et plan, hvor man gennem enkelte øvelser og de rigtige tanker, til fulde ser muligheden i at kunne arbejde derhen.