Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Hjerterdametouren 2017

Skrevet lørdag d. 19. august 2017

Hjerterdametouren er et kvindecykelløb, som har start fra Midtfyns Fritidscenter i Ringe.

Der er 3 ruter på landevejen (25, 50 og 100 km), en MTB rute samt en juniorrute (til piger fra 8-14 år). Alle kan deltage – så om du er på en “gammel havelåge”, racercykel eller elcykel – så er der også en rute til dig.

Udover god motion, så støtter du også et godt formål. 100 kr. af dit deltagergebyr går ubeskåret til Hjerteforeningen – og deres forskning af kvinders hjertekarsygdomme.

Oplysning og tilmelding til Cykelløbet på:  http://hjerterdametouren.dk/

Alle er meget velkomne til i dagens løb at besøge de mange stande og deltage i aktiviteterne, som foregår i fritidscenteret i forbindelse med cykelløbet.

Hjerteforeningen vil være repræsenteret med en stand, hvor vi bla. tilbyder gratis blodtryksmåling, og du kan få målt din body age, dit bmi-tal, ligesom du kan få en snak med hjerteforeningens sygeplejerske.

Indgang til fritidscentret er gratis og for alle.

Tid:

Lørdag. d. 26. august 2017, kl. 10:00