Hjerteforeningen København K/Ø

Glædelig opdatering på Corona-retningslinjerne

Skrevet fredag d. 21. maj 2021

Forsamlingsloftet hæves til 50 personer indendørs og 100 personer udendørs for organiserede idræts- og motionsaktiviteter.

Det betyder at:

• Der nu åbnes for alle aktiviteter og møder indendørs (fx bestyrelsesmøder, Giv Liv, Hjertecaféer og foredrag) og forsamlingsloft på 50 personer

Hjerteforeningens klubber og lokalforeninger har fortsat opmærksomhed på afstand, afspritning, brug af værnemidler – og krav om Coronapas.

Ifølge Sundhedsstyrelsen har man et Coronapas:

a) to uger efter 1. vaccination
b) Negativ coronatest (PCR eller antigentest) som max er 72 timer gammel eller
c) tidligere er smittet med covid-19 (positiv test foretaget indenfor 14 – 180 dage)

Vi følger udviklingen og vil naturligvis vil komme med nye meldinger i takt med at disse bekendtgøres af myndighederne – og vi vil i lokalforening København K/Ø begynde at planlægge efterårets Hjertecaféer og indendørs hjertemotion.

God Pinse til alle