Hjerteforeningen København K/Ø

Hjertecafé med foredrag: Seksualitet og hjertesygdom

Seksuelle problemer er hyppigt forekommende ved hjertesygdom. Nogle oplever det som følge af selve sygdommen, som bivirkning til medicinen eller som psykiske udfordringer.

Julie Øster, sygeplejerske fra Hjerteafd.på Rigshospitalet, har fokusområde på seksualitet ved hjertesygdom og holder oplæg om dette.

Hvad frygter man? Hvad undrer man sig over? Hvem kan man snakke med omkring dette? Hvilke tanker og bekymringer trænger sig på når man rammes?

Der vil være rig mulighed for dialog og spørgsmål.

Alle er velkomne og arrangementet er gratis.
Lokalforeningen byder på kaffe og frugt/kage.

Hjertecaféen på Østerbro er et månedligt mødested for borgere med hjerte-kar-sygdomme, pårørende til hjertesyge eller andre interesserede. Der er mulighed for at få udbredt kendskabet til sygdommen, hvordan den kan håndteres samt udveksle erfaringer med hinanden.

Nabo Østerbro
Odensegade 6