Hjerteforeningen Brønderslev

Generalforsamling

Skrevet fredag d. 3. februar 2023

Generalforsamling i Hjerteforeningen Brønderslev
Tirsdag den 28. februar 2023 kl. 19.00                                                           Sundhedscenter Øst, Multebærvej 5, 9330 Dronninglund

Anne Mette Bilgaard fra Øster Brønderslev vil fortælle om det at være mor til et hjertebarn. Anne Mette opdagede, at Mads havde noget med hjertet til 5 mdr. undersøgelsen ved egen læge, og som 1,5 årig fik han konstateret bradykardi og fik i april 2022 et par måneder før sin 3 års fødselsdag sin første pacemaker. Her ses et billede af Mads, der solgte julekalendere.

Generalforsamling

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.
  2. Bestyrelsens beretning v. formand Anni Jensen
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab (til orientering) v kasserer Niels Østergaard Christensen
  4. Behandling af indkomne forslag.
  5. Valg til bestyrelse.

På valg er Anni Jensen, Kirsten Møller Jensen, og Anna Marie Nielsen, mens Mogens Christensen, Niels Østergaard Christensen, Jane Møller Andersen fortsætter i bestyrelsen.

Kirsten Møller Jensen, og Anna Marie Nielsen modtager genvalg, men Anni Jensen stopper.

1. Valg af 2 bestyrelsessuppleanter.

Hjerteforeningen er vært ved en kop kaffe og en bolle i pausen.

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Anni Jensen

Formand Hjerteforeningen Brønderslev