Nytårsmarch

løberuter 2009

Hjerteforeningen hilser 2019 velkommen

Efter nytårets champagnebobler og fyrværkeri følger en frisk gåtur med Hjerteforeningen i Børkop.

Den første dag i det nye år kalder Hjerteforeningens motionsklub i Børkop/Gårslev igen til aktivitet og samvær med naboer, familie og venner. Det sker, når deltagerne ved den tilbagevendende nytårsmarch atter fylder stierne i og omkring Gårslev skov.

Hjerteforeningen er på pletten som vært ved en gåtur langs med vandet – igennem skoven.

Der kan købes Bingokort så 2019 kan startes med dobbeltgevinst, gåtur og præmie.

Giv hjertet en gave

De foregående år har tusindvis gået med på nytårsmarcherne over hele landet Det er sjovt og hyggeligt at bevæge sig i selskab venner og familie og hunden, nytårs gåturen kan samtidig blive det første skridt til at sætte det sunde liv øverst på listen over fortsætter for 2018. Jeg vil opfordre alle til at møde op og glæde hjertet med motion, siger Søren Skou formand for Hjerteforeningens motionsklub i Børkop.

Startskuddet til turen går den 1 januar 2019 kl. 14:00. Mødestedet er ved Mørkholt Strand Camping, Hagenvej 105,

Der er ingen tilmelding, man møder bare op. Det er gratis at deltage.

Bingo kort kan købes i campings pladsens cafeteriet

Turen er på cirka 4 kilometer. Efter turen serverer Hjerteforeningen

kaffe/the, småkager sponseret af Daglig Brugsen i Gårslev.

Vel mødt til en god Hjertevenlig start på 2019