Hjerteforeningen Allerød

Nytårsmarch 2022

Skrevet mandag d. 3. januar 2022

Lørdag den 1. januar kl. 11 afholdt Hjerteforeningen Allerød den traditionelle nytårs march, så vi fik begyndt på året med en god gang motion.

Vi var 38, der samledes på parkeringspladsen ved Allerød Bibliotek, hvorfra vi gik ud i Ravnsholt skoven.

Vejret var ret fint og passende til en dejlig gåtur i vores eventyrlige natur.

Der blev vandret ad 2 forskelige rute. En rute på ca. 3 km i raskt tempo og en kortere rute, og på begge ruter blev der holdt et tempo, så alle kunne få talt og snakket sammen.

Efter knapt en time var vi tilbage på parkeringspladsen igen.

Normalt byder vi her på noget varmt at drikke, men det havde corona forhindret. For at modvirke smitte var det i år ikke tilladt at uddele drikkelse med mere, så vi nøjedes med at ønske hinanden et rigtigt godt nytår.

Vi håber, at 2022 bliver året, hvor vi kan se enden på Corona pandemien, så  vi kan vende tilbage til en normal hverdag.

Hermed de bedste nytårs ønsker til alle