Hjerteforeningen Allerød

“Livet med en hjertesygdom” – AFLYST

Skrevet torsdag d. 31. marts 2022

Onsdag den 30. marts havde vi planlagt foredraget , hvor Nina Føns Johnsen skulle have fortalt om sit forskningsprojekt.

20 personer, var mødte op til foredraget, men kl. 19 var der ikke kommet nogen foredragsholder. Efter en ½ times venten og flere forsøg på at komme i kontakt med Nina, blev vi desværre nødt til at aflyste foredraget.

Vi beklagede overfor de fremmødte, og benyttede så lejligheden til at byde på en forfriskning, samt at informere om lokalforeningens kommende aktiviteter.

Senere på  aftenen fik vi at vide, at Nina var blevet ramt af Corona hvorfor hun ikke havde kunnet komme.

Det var så ekstra uheldigt, at Nina havde glemt at informere os, samtidig med at vi ikke havde fået et telefonnummer, så vi kunne komme i kontakt med hende.

Vi beklaget meget dette, og hvis det bliver muligt at holde foredraget senere, vil vi annoncere dette her på hjemmesiden, så hold jer løbende orienteret.