Hjerteforeningen Allerød

Hjertestier i Rønneholt Parken og i Blovstrød er nu færdige og klar til brug.

Skrevet søndag d. 14. november 2021

Hjertestien i Rønneholtparken har fået nye hjertesti markeringer og opsat kasse med foldere over stien på Børnehuset Firkløverets væg ved siden af hjertestarteren, så nu er den klar til at blive brugt. Se folderen her.

I Blovstrød er der etableret en ny hjertesti med mulighed for flere forskellige ruter. Se folderen her.

Hjertestien udgår fra Blovstrød Hallen og ned forbi det gamle Blovstrød Teglværk og Allerød Sø tilbage til Blovstrød Hallen.

Ved indgangen til Blovstrød Hallen er der opsat kasse med foldere over hjertestien ved siden af en hjertestarter.

Fredag den 12. november kl. 14.00 åbnede vi hjertestien.

Vi var godt 30 til åbningen.

Erling Petersen (mister Blovstrød og tidligere halbestyrer igennem en lang årrække) forestod indvielsen og klippede snoren over.

Dernæst gik vi  ruten

Østre Teglværksvej, under S-banen og til højre ad Allerødvej frem til Allerød Sø, dernæst til højre igennem Kattehale Mose og igen under S-banen tilbage og forbi Blovstrødbanen, ad Blovstrød Teglværksvej og Østre Teglværksvej tilbage til Blovstrød Hallen.

Hjerteforeningen Allerød bør til sidst på nogle af Heidis kager og noget alkoholfri drikkelse.