Hjerteforeningen Allerød

Hjertemotion 2019 er slut

Skrevet søndag d. 24. november 2019

En gruppe glade hjertemotionister har igen i år dyrket motion i skoven bag biblioteket.

Vi har mødtes ved “stavgængerhuset”bag biblioteket hver torsdag eftermiddag, uanset vejret.

Vi gik ca. 1½ km, og under vejs blev der udført forskellige former for fysiske øvelser ved brug af skovens naturlige elementer.

Hjerteforeningen har ledet 10 ture i foråret og et tilsvarende antal i efteråret. En del af gruppen har fortsat turene på eget initiativ, altså uden hjerteforeningens ledelse, og de har således styrket hjertet og holdt formen ved lige.

Torsdag den 21. november blev 2019 sæsonen afsluttet for hjerteforeningens vedkommende, og der blev budt på blåbærsuppe.

Vi (Lis og Grete) takker for sæsonen og ønsker jer alle et rigtigt godt nytår.

Vi håber på og glæder os til, at vi mødes med jer og gerne mange flere til foråret 2020.

Når tidspunktet for sæsonstart er fastlagt, kan I se det under Aktiviteter på vores hjemmeside, ligesom det også er her, I kan se alle vores andre aktiviteter.