Hjerteforeningen Allerød

Generalforsamling 2018 og foredrag

Skrevet onsdag d. 31. januar 2018

Tirsdag den 30. januar holdt vi generalforsamling og foredrag.

IMG_3520

Som indledning til generalforsamlingen holdt Klinisk diætist Lotte Juul Madsen foredrag over emnet:  “Sådan skal du spise, når kolesteroltallet er højt”.

IMG_3526

Foredraget begyndte kl 19 med adgang for alle, og da der mødte flere end 50 frem måtte der sættes ekstra bord og stole frem.

IMG_3527

Lotte gav et meget interessant og tankevækkende foredrag, med god dialog med tilhørerne.

IMG_3542

Foredragets plancher kan ses her: Foredrag – Kost og kolesterol 60min, ligesom en omtale af foredraget i lokalpressen kan ses på Nyheder i Alt om blovstrød.

IMG_3537

Efter foredraget holdt vi generalforsamlingen,

IMG_3558

der blev afviklet i god ro og orden.

IMG_3522

Grete fortalte om Nytårs march og Hjertevenlig motion

IMG_3545

Stig orienterede om Landsindsamlingen

IMG_3516

Ole orienterede om regnskabet

IMG_3553

Kurt & Lilla informerede om foreningens informations aktiviteter, og Lilla fortalte om aktiviteterne i 2018.

IMG_3552

Til sidst var der valg, hvor alle medlemmer af bestyrelsen blev genvalgt, suppleanten valgte at træde tilbage, men vil fortsat virke som web-master og “praktisk gris” for foreningen, og endelig blev der valgt 2 nye suppleanter til bestyrelsen.