Hjerteforeningen Allerød

Foredrag om Hjertesvigt

Skrevet søndag d. 28. oktober 2018

Torsdag den 25. oktober havde vi igen fået Overlæge Ilan Raymond til at give os et foredrag om hjertesygdomme, og denne gang var emnet Hjertesvigt.

Efter nogle udfordringer med udstyret og 15 minutters forsinkelse kom Ilan igang med foredraget.

Vi fik et meget fagligt fordrag om Hjertesvigt; hvad det er, hvilke problemer det giver og meget mere.

Efter godt 1 time var der pause, hvor Hjerteforeningen i Allerød bød på et glas vand eller vin. mens vi fik strakt benene og en snak .

Efter pausen, sidste halvdel af foredraget og spørgsmål fra tilhørerne takkede formanden Ilan for foredraget og tilhørerne for det fine fremmøde.

Ilan Raymonds PowerPoint er på grund af størrelsen delt op på følgende 4 pdf-filer Hjertesvigt-1 Hjertesvigt-2 Hjertesvigt-3 Hjertesvigt-4