Hjerteforeningen Allerød

Afslutning på forårets skovmotion i Allerød lokalkomite

Vi har nu været ude i skoven 10 gange i foråret, hvor vi har dyrket let motion og nydt naturen. Tilslutningen har været stabil omkring 15 deltagere. Alle har vi fået nogle gode oplevelser, samt god instruktion af vore 2 fysioterapeuter, Grete Bjernemose og Lis Moll Andersen. Lokalkomiteen planlægger at fortsætte arrangementerne i efteråret, men de nærmere detaljer vil vi annoncere på denne hjemmeside, via e-mail direkte til de af vore medlemmer, der har oplyst deres e-mail adresse, samt via annoncering i dagspressen. Hjerteforeningens lokalkomite i Allerød ønsker alle en god sommer, og vi håber, at vi ses til efteråret.

Skrevet søndag d. 7. juni 2015

Så går vi ud i den smukke skov Afslutnings evalueringer Knæbøjninger Instruktion i udstrækning Instruktion i sidebøjning