Underholdning “Historien om Bent Fabricius-Bjerre”

Historien om Bent Fabricius-Bjerre

I en alder af 95 år ramte én af de største danske komponister af populærmusik Bent Fabricius-Bjerre den allersidste tangent i livets melodi. Heldigvis efterlader han sig en perlerække af hits, der gør, at han sammen med Kai Normann Andersen og Sven Gyldmark vil stå som én af de største leverandører af dansk underholdningsmusik.

Mindet om Bent Fabricius-Bjerre lever hos os alle. Hvem kan ikke nynne eller fløjte med på temaet fra Olsen Banden, Alley Cat eller Matador, og hvem kan ikke synge med på Forelsket i København og Jeg sætter min hat som jeg vil?

Nu bliver der mulighed for at få Historien om Bent Fabricius-Bjerre, når de to gode venner Karsten Holm og Stig Nørregård tilbyder et koncertforedrag om alletiders Bent Fabric. Karsten Holm, der er kendt for sine koncertforedrag om bl.a. Elvis, Cliff Richard, John Mogensen, Otto Brandenburg og Frank Sinatra, leverer sangen (og lidt guitar-spil) og Stig Nørregård, der bl.a. er kendt for sit populære Osvald Helmuth program, sidder ved tangenterne og sørger for eminent klaverspil (og synger med hist og her). De to populære underholdere kæder sangene sammen med interessante historier og anekdoter om Bent Fabricius-Bjerre.

Karsten Holm og Stig Nørregård optræder i 2×45 minutter.

Der bliver serveret kaffe, te og kage, drikkevarer kan købes.

Tilmelding til Hanne Rossé Jensen

Praktiske oplysninger

Hollænderhaven
Fuglebakken 3
4760 Vordingborg
Datoer
Onsdag 20. oktober 2021 kl. 19:00 - 21:00
Pris medlemmer         50,00 kr.
Pris ikke medlemmer 75,00 kr.
Hanne Rossé Jensen
hanne@rosse.dk