Hjerteforeningen Vordingborg

Info til Hjerte Motionshold, Instruktører samt Rehabilitering.

Skrevet torsdag d. 4. januar 2024

Kære deltagere på Hjerte Motionshold Stege, Præstø, Vordingborg Hold 1, og 2, samt vores dejlige Instruktører, også en stor tak for jer der vil og forhåbentlig stadig fortsætter med at være kontaktpersoner, også en hilsen til Rehabilitering.

Vi har jo besluttet at stoppe og andre tager over🥳 vi har været meget glade for at være tovholdere på jeres hold, samt for at lære jer at kende, vi håber at jeres gejst holder mange år endnu😍
Til vores hjertecafé i Stege har vi været stolte af at vi har været med til at starte den op sammen med Charlotte Stage, vi var mange der deltog og mange der kom igen og igen, så dejligt, men af en eller anden grund ebbede den lidt ud. Hjerteforeningen har valgt at holde pause et stykke tid, sidst men ikke mindst en tak også til Helle og Nete.
Vi håber vi ser jer alle igen et sted i vores byer.
Kan I alle have det rigtig godt, Hjertelig hilsen fra Birgit Bach og Jette Rosenberg.