Hjerteforeningen Vordingborg

Hjerteforening – GÅ BINGO

Skrevet tirsdag d. 4. april 2023

Hjerteforeningen Vordingborg inviterer til Hjerteforening – GÅ BINGO.

Arrangementet finder sted søndag d. 23. april 2023 kl. 10.00 ved P-pladsen for enden af Sydhavnsvej, 4760 Vordingborg.
Du kan også, kun på dagen, parkere ved Marineforeningen.
Det er gratis at deltage.

I tidsrummet kl. 10.00 – 11.00 udleverer vi 1 gratis bingokort til hver person der vil gå den dejlige tur. Hvis man ønsker flere bingokort, kan disse købes til en pris á 10 kr. Pr. Stk.

Gåturen er en rute på ca. 5 km rundt om Trellemarken og Oringe pynten, hvor man vælger sit eget tempo. Ruten er egnet for både børn og voksne.

Undervejs på ruten er der opsat plakater med forskellige hjerte slogan som man krydser af på sit bingokort. Får man pladen fuld er der BINGO og man må vælge én af de forskellige præmier.

Alle er velkomne, så tag endelig hele familien, naboen og vennerne med og få en dejlig tur i området.

Efter gåturen vil der være vand og frugt.

Arrangementet slutter kl. 13.00

Vel mødt!