Til medlemmer i Vordingborg Afdeling.

Skrevet tirsdag d. 15. december 2020

Så er året 2020 snart slut, og tak for det, det har været et forfærdeligt år for alle, bedst som vi troedeat vi kunne få en næsten normal tilværelse, kom Coronaen igen ned fornyet kraft og lukkede ned.

Vi har aflyst julemærkegåturen og Nytårsturen, og vi ved ikke hvornår vi kommer igang igen.

Vores hjertecaféer i Vordingborg og Stege er lukket ned, og vi ved ikke hvornår vi starter op igen.

Vores hjertemotion er lige blevet lukket ned, foreløbig til  3. januar, men vi har kun et hold i Vordingborg, vi mangler instruktører, så hvis du kender en som kunne tænke sig at være instruktør så må I endelig melde ind.

Vi mangler instruktører til Præstø og Stege.

Som bestyrelse har vi det også svært, nogle vil måske sige let, men vi kan ikke holde almindeligt bestyrelsesmøder, kun virtuelt, og det er ikke det samme som at sidde over for hinanden, vores planlægning er hele tiden blevet ændret, så der er ikke noget der kunne gennemføres.

Vi nærmer os 2021 med hastige skridt, og håber at de kommende vaksinationer vil ændre hele situationen. vi skal holde generalforsamling senest d. 15. marts, men det ved vi ikke på nuværende om vi kan gennemføre, vores vedtægter har ikke taget højde for en corona, så vi må vente og se hvad tiden bringer.

Fra bestyrelsen ønsker vi alle medlemmer med familier en rigtig glædelig Jul og et godt og lykkebringende Nytår, og håber vi alle ses på et tidspunkt i 2021.