⚽ FODBOLD FOR HJERTET – kom og vær med! ⚽

Skrevet søndag d. 16. maj 2021

Gør livet sjovere, sundere og længere ved at gå til Fodbold For Hjertet i Fremad Valby. Vi træner hver fredag kl. 09:30-10:30

Så savner du også et socialt fællesskab, hvor hygge og sammenhold går hånd i hånd med motion, så kom glad på Julius Andersens Vej 8, 2450 København hver fredag kl. 09:30

Fotograf: Anders Kjærbye

I træningen er der fokus på fællesskabet, og her er vi sammen uafhængig af alder, form og fodbolderfaring. Det er altså hverken dit niveau, din alder eller din form som er afgørende. Det vigtigste er, at vi er sammen og har det sjovt samtidigt med, at vi får sved på panden. Der er således ingen tacklinger og træningen er skånsom.

Du kan trygt være med, for du er i sikre hænder på Fodbold For Hjertet: Træneren er uddannet i at tage hensyn og lave øvelser og træning, som passer til os alle på holdet. Det er ikke kun nye venskaber, oplevelser og mere energi, som Fodbold For Hjertet kan give dig. Det er et fællesskab og nye kammerater.

Du behøver ikke have spillet fodbold før. Vi er på mange niveauer. Du behøver heller ikke fodboldstøvler og fodboldtøj.

Når Corona-regler tillader det, slutter vi af med ’3. halvleg’ i form af hyggeligt samvær og snak. Det vigtigste af alt, er, at vi er sammen, har det sjovt og kommer i form – og det er jo bare lidt sjovere med en bold ved fødderne.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at ringe til holdlederen Amalie på tlf.  20717025. Eller på mail: amaliekatrine2701@live.dk

Fodbold For Hjertet er et samarbejde mellem DBU, Fremad Valby, Diabetesforeningen, Hjerteforeningen og Københavns Kommune.