Gåtur sammen med Diabetesforeningen Varde

Skrevet søndag d. 22. maj 2022

Vi laver gåtur sammen med Diabetesforeningen Varde

Gåtur søndag den 29 maj mv.

Hej alle i Diabetesforeningen.
Næste gåtur er på søndag den 29 maj og foregår ved Nysø i Søndre Plantage i Varde. Vi mødes kl. 10.00 på parkeringspladsen.
Tommy Simonsen har planlagt en spændende tur på ca. 4 km rundt på stier i plantagen og vi slutter som sædvanlig af med at drikke vores medbragte kaffe, med en lille en til halsen, som foreningen sponsorerer.
Alle er selvfølgelig velkomne til at deltage.

Hjertestien Varde
Diabetesforeningen arrangerer normalt hele året gåture den sidste søndag i hver måned med undtagelse af juni og juli måned, så sæt allerede nu et kryds i kalenderen for resten af året. Der bliver dog traditionelt en Sct. Hans gåtur den 20 juni kl. 19.00 sammen med Hjerteforeningen på Hjertestien i Søndre Plantage i Varde. Vi mødes ved FDF huset, medbring selv kaffe.

Vi minder endvidere om tilmeldingsfristen den 29 maj 2022 til foreningens bustur Ringkøbing Fjord rundt mandag den 13 juni 2022. En spændende tur rundt om Ringkøbing Fjord, hvor vi blandt andet skal til Stauning og besøge Stauning Whisky, her får vi en rundvisning med tilhørende smagsprøver, vi kører videre til Danmarks Flyvemuserum i Stauning Lufthavn og til sidst besøger vi Sandskulpturfestivalen i Søndervig. På vejen hjem afsluttes turen med en to retters menu på Hotel Outrup.
Tilmelding kan ske ved, at beløbet 200 kr. eller 270 kr. indbetales på MobilePay nr. 243220 eller på konto i Danske Bank konto nr. 3018 11059287.
Der er plads til 50 personer på turen, der er endnu ledige pladser for de hurtige. Se udførlig program på Diabetesforeningens lokale hjemmeside.