Hjerteforeningen Varde

Elsker du at cykle? Så kik / læs her

Skrevet søndag d. 18. december 2022

Elsker du at cykle? Og vil du være en del af et unikt cykelfælleskab, som cykler for hjertesagen?

Hjerterytterne 2023

Så er Hjerterytterne nok lige noget for dig.

Vi søger glade cykelentusiaster, som vil være en del af et stærkt fællesskab, få mange kilometer på landevejen, og som er friske på at cykle to gange om ugen fra sæsonstart i marts og hen over sommeren.

Sammen træner vi op til den årlige Hjerterytter-tour i september, hvor vi cykler fire til fem dage på tværs af landet til gavn for hjerterne. For hver kilometer, du cykler, er du med til at gøre en forskel for hjertesyge børn og voksne i Danmark. Via sponsorater og kilometersponsorater fra bl.a. virksomheder og netværk samler Hjerterytterne ind til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde med hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte.

Hør mere om tilmeldingsgebyr og ansøg om en rytterplads ved at kontakte holdkaptajn.

Hans Peter Fyhn på mail: [email protected] eller via telefon 22 22 25 42.

Tilmelding gerne senest 1-1-2023.

Ellers ring ved interesse.

Mvh Hjerteforeningen

God vind på cykelstierne fra Hans Peter Fyhn og Hjerteforeningen

Jeg gør det også gerne for jer, hvis det er. Ring eller skriv endelig hvis du har spørgsmål til ovenstående 🙂

Jacob Hedelund