Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Tur til Skovtårnet

Invitation til  Skovtårnet  Lørdag. 29.mai

Det er med stor glæde, at vi igen kan invitere til en fysisk udflugt!!

Målet er skovtårnet som er en del af Camp Adventure og ligger i nærheden af Rønnede. Det er en meget unik oplevelse at spadsere op over trækronerne og nyde udsigten fra det 45m høje tårn.

Vi mødes kl.11 på parkeringspladsen ved indgangen til Camp Adventure. Adressen er Skovtårnsvej 1, 4683 Rønnede.

Hele gåturen er i alt på ca. 3,2 km og bugter sig smukt gennem skoven. Stien er anlagt som en hævet gangsti gennem skoven hvilket gør det til en behagelig og lettere spadseretur.

Klubben betaler entreen for klubbens medlemmer og efter gåturen vil vi gerne give en kop kaffe/te ved picnicpladsen ved udgangspunktet for turen. Der er også fint mulighed for enten selv at have en lille madkurv med eller købe sig en sandwich på stedet.

Tilmelding gerne inden den 25.mai til vores mail

eller på telefon 26154385 (Kathleen)

Vi gør opmærksom på at også adgangen til skovtårnet kræver fremvisning af en negativ coronatest eller dokumentation for afsluttet coronavaccination.

Vi glæder os meget til at kunne se jer igen fysisk og få en god oplevelse og nogle hyggelige timer sammen!

Camp Adventure, Skovtårnsvej 1, 4683 Rønnede.
Kathleen Pade
transplantation@hjerteforening.dk