Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Lady Walk 2022

Ladywalk –
Danmarks største endags motionsevent for kvinder.

Så er der mulighed for at støtte Hjerteforeningen og Endometriose Foreningen, få lidt motion og ikke mindst hyggeligt samvær imens vi går den 7 el 12 km lange rute.

Kom til Odense mandag d. 30. maj og gå en tur sammen med Kathleen og Trine, så vi sammen kan støtte op om forskningen i sygdomsramte kvinder.

Har du en mor, søster, veninder, kollega…, som du vil dele oplevelsen med, så er de også velkommen.

Program:
Det officielle program er ikke offentliggjort, og I får de endelige tider derefter.
Kl. 16 -18 Kathleen og Trine henter vores goodiebags og I møder ind, som det passer i jeres dagligdag.
kl. 18.10 Fællesopvarmning og taler på pladsen
kl. 18.30 går starten på begge ruter.

Praktisk info:
Mad og drikkelse kan købes på pladsen til ”festival”-priser, men man må også gerne tage sit eget med.

Tilmelding:
1) Du sender en mail til [email protected] senest d. 29. april,
2) Du får en besked tilbage om at du/I er tilmeldt
3a) Er du medlem af klubben indbetaler du 50,- på klubbens konto reg: 7639 kontonr: 1002797 – Husk at skrive navn.
3.b) Er din … IKKE medlem af klubben, så indbetaler du 170,- på klubbens konto (normal pris).
Har du parmedlemskab, så kan hun deltage som din partner til nedsat pris.
Husk at skrive deres navn på tilmeldingen.

Dyreskuepladsen, Odense - lige bag ved Odense Universitets Sygehus (OUH).
Priser
Medlem el del af et parmedlemskab
50 kr.
ikke medlem