Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Juletur til Egeskov

Invitation – Juletur

Vi har næsten sat autosvareren op til ”glædelig jul”, så vi vil gerne invitere til en hyggelig dag på Egeskov slot og park, hvor de holder julemarked den første søndag i advent….

Søndag d. 28. november 2021
kl. 10.30 – 13.30

Vi mødes ved indgangen kl. 10.30 og går samlet til Cafe Jomfru Rigborg, hvor vi skal have kaffe/te/kakao og lidt sødt til ganen imens man lige får opdateret hinanden eller hilst på de(t) nye ansigt.

Derefter er der tid til at gå rundt på julemarked, og i de omkring liggende grønne områder og udstillinger. Går man efter en specifik udstilling, så kan man gå forgæves, da ikke alle udstillinger er åbne i vinterperioden, men alt dette kan man læse mere om på deres hjemmeside.

Kl. 13. mødes vi igen i Cafe Jomfru Rigborg til deres berømte flæskestegsandwich. (Drikkelse dertil er på egen regning.)

Kl. 13.30 er arrangementet slut og man kan tage hjem eller tage en runde mere på området, der er åbent frem til kl. 16.30.

Tilmelding til Jan på mail. [email protected] senest d. 13. november.
Ved afbud på dagen kan man kontakte Jan på til. 21798124

Pris: 150,- for voksne og 100,- for børn (4-12 år),
Betaling sker straks efter tilmeldingen til klubbens bankkonto i Handelsbanken:
Reg.nr. 7639 Kontonr.: 1002797. Husk at oplyse dit navn i ”meddelelse til modtage

Egeskov slot, Egegade 18, Kværndrup - Fyn
Jan Bruun Rasmussen