Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Årsmøde 2021 på Hotel Randers

Invitation til årsmøde 2021

Lørdag d. 18. og søndag d. 19. september 2021

Så er det atter blevet tid til årsmøde i klubben. Bestyrelsen har glædet sig til at præsentere programmet og håber at byde rigtig mange medlemmer velkommen til en dejlig weekend i Randers. Årsmødet holdes i år på:

Hotel Randers, Randers, Torvegade 11, 8900 Randers, Tlf. 86 42 34 22

Lørdagens program:

Check ind på værelser kan ske om muligt ved ankomst eller i pausen kl. 14.45.

Kl. 13.00       Foredrag ved professor og overlæge Hans Eiskjær.

Vi har inviteret Hans Eiskjær til en snak om transplantation, den nyeste forskning og hele hans virke på Skejby Sygehus gennem mange år.

Han er en farverig mand med mange medicinske anekdoter og en kæmpe viden indenfor hjerter og nyrer. Vi kan ikke sige så meget mere end, at I skal læne jer tilbage og glæde jer til dette foredrag 29 år efter Skejby fuldførte deres første hjertetransplantation.

Kl. 14.45       Pause – med kaffe/the og lidt til ganen

Kl. 15.00      Træk vejret og udforsk Randers historiske steder.

Eftermiddagen byder på 2 spændende oplevelser.

1. en rundtur rundt i Randers by med lokale guider, hvor I bliver delt op i mindre hold, så I bedre kan høre guiden. Turen er tilrettelagt så alle kan deltage.

2. Lær at trække vejret gennem principper, der bl.a. er meget brugt ved yoga og mindfulness, så du får den fulde effekt ud af hvert eneste åndedræt.
Kurset er tilrettelagt, så alle kan deltage.

Kl. 17.00      Pause, så man kan tage et lille hvil inden middagen, gå en tur mere omkring hotellet, eller få en hyggelig snak med sin sidemand.

Kl. 19.00       Festmiddag – en 3-retters menu inkl. ½ flaske vin pro persona.

Søndagens program:

Morgenmad efter hotellets anvisninge

Kl. 09.00      Gåtur for de interesserede v/Peter. (Vi mødes i receptionen.)
Deltagerne skal en tur ned til de naturskønne områder, der summer af liv om morgenen. Peter er så lokalkendt som man næsten kan blive og rummer på en skat af gode gå-ruter rundt i hans elskede by. Dette er blot en af dem.

Kl. 10.00      Foredrag – overraskelse

Søren Dahl – Danmarks mest populære radiovært.

Søren Dahl er en mester i at få smilet frem hos de mennesker han møder. Han nyder at gå til vaflerne foran et veloplagt publikum og folder sig ud i en skønsom blanding af livskloge ord, musik, alvor og humor.
Han interesserer sig for alt og har en ægte interesse for menneskerne omkring ham. Når først han kommer i gang, kommer han vidt omkring og blander gerne skidt med kanel. – Kort sagt et foredrag om livskvalitet og måder til at nå den hellige gral.

Kl. 12.00      Frokost – samt en øl/vand pro persona.

Farvel og tak for denne gang.

Om tilmelding, tilskud, priser og betaling til

Generalforsamling og årsmøde d. 18.-19. september 2021 på Hotel Randers, Randers

Tilmelding:

Senest 23. august 2021

Til bestyrelsesmedlem Peter Schøning.

Helst pr e-mail: [email protected] (så vi kan sende bekræftelse)

Oplys om: antal deltagere – både ved generalforsamling og årsmøde – samt navn på alle tilmeldte samt dit telefonnummer. Endvidere hvis der er særlige forhold, f.eks. kørestolsbrugere.

Tilmelding kan også ske pr. telefon: 20405357

Betaling:

Betaling sker straks efter tilmeldingen til klubbens bankkonto i Handelsbanken:

Reg.nr. 7639 Kontonr.: 1002797

Husk at oplyse dit navn i ”meddelelse til modtager”.

Priser pr. person for årsmødet 2021

Prisgruppe A:

Prisgruppe B:

Parmedlemmer dvs. transplanteret eller

ventelistepatient med én ledsager. Forældre til

hjemmeboende, transplanteret barn under 18 år

(der betales ikke for barnet).

Singlemedlemmer dvs. transplanteret,

ventelistepatient, enke/enkemand samt efterladt

forælder til transplanteret.

Der er ikke tillæg for enkeltværelser,

parmedlemmer skal dog vælge dobbeltværelse

NB: Der gives 50% rabat til unge under uddannelse

Alle øvrige medlemmer – støtte medlemmer:

Bemærk medlemmer betaler ikke for deltagelse i generalforsamlingen

Pris per person Øst for Storebælt:

Vest for

Storebælt:

Pris pr. person

700,- kr.

750,- kr.

1.940,- kr.

Der er én samlet pris for deltagelse i årsmødet. Det er ikke muligt at tilvælge enkelte dele af årsmødet til en reduceret pris.

Eventuel ekstra overnatning dagen før årsmødet er klubben uvedkommende, og skal derfor bookes og afregnes direkte med hotellet på tlf.  86 42 34 22 eller på mail: [email protected]

Kommer du fredag og vil spise middag med andre fra klubben, så skriv det sammen med din tilmelding. Middagen er for egen regning, og vi vil forsøge at finde et sted, der passer til de flestes økonomi.

Hotel Randers, Torvegade 11, 8900 Randers
Trine Larsen