Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Organdonationsdag 2022

Skrevet mandag d. 26. september 2022

Kom og vær med til Organdonationsdag

Lørdag den 8.oktober 2022 er dagen hvor der i hele landet og medierne er fokus på organdonationen.

Vi vil gerne bidrage ved at stille op i Nyborg og tale med interesserede forbipasserende.

Ud fra erfaringen fra tidligere år kan vi konstatere at det ofte fører til meget interessante spørgsmål og samtaler.

Vi mødes kl. 11 – 13 i Mellemgade, Nyborg på det lille torv som ligger overfor kirken og foran Intersport. (Gammel torv nr.4)

Parkering findes bedst på parkeringspladserne ved havnen eller på parkeringspladserne bag rådhuset som har adressen Torvet 1.

Kommer man med tog, er det en kort spadseretur på 10 min fra stationen.

Efter vi har været sammen på gaden, inviterer klubben til en hyggelig frokost sammen på en af de nærliggende cafeer.

For planlægningen af frokosten beder vi om tilmelding.

Dette kan gøres via sms til Kathleen tlf. 2615438 eller via mail til [email protected]

Vi glæder os til at se jer i Nyborg til en hyggelig dag sammen i organdonationens tegn.