Hjerte- og Lungetransplantationsklubben

Forhåndstilmelding til de europæiske sportslege i Ostend, Belgien

Skrevet onsdag d. 29. september 2021

Nu er det tid til forhåndstilmelding til de europæiske championships for hjerte- og
lungetransplanterede i Ostend, Belgien 2022.

European heart and lung transplant Championships 2022 finder sted fra mandag den 6. juni til fredag den 11. juni 2022. Ostend er en i by i den flamske del af Belgien lige ud til kysten

Ønsker du som medlem at deltage, er det nødvendigt med en forhåndstilmelding til klubben.
Forhåndstilmeldingen finder sted fra nu og indtil senest den 20.12.2021.

Forhåndstilmeldingen er for at vi kan danne os et indtryk af, hvor mange danske deltagere vi kan mønstre. Samtidig har deltagerantallet betydning for den politik, bestyrelsen skal udarbejde for fordelingen af eventuel deltagerstøtte. Vi vil ansøge om tilskud til deltagerbetaling samt ansøge om speciel deltagerstøtte til klubbens hjerte- og lungetransplanterede børn og unge.

Når vi får tilsendt programmet fra værterne første i det nye år (2022) bliver dette kun udsendt til de forhåndstilmeldte.

https://ehltc-2022.eu/ kan du se arrangørernes hjemmeside. Oplysningerne på hjemmesiden er stadig sparsomme, og der er endnu ikke offentliggjort praktiske oplysninger om indkvartering, program og sportsgrene osv.

Vær venligst opmærksom på, at når vi på et tidspunkt skal tilmelde os bindende, så skal transplanterede deltage i mindst 2 sportsevents for at få andel i deltagerstøtten. Samlet kan man deltage i maksimum 5 sportsevents. Pårørende deltager som supportere, og vil formentlig som vanligt kunne deltage i petanque turneringen.

Forhåndstilmeldingerne er altså et must, men er naturligvis ikke bindende, før vi har orienteret om
de endelige betingelser herunder priser. Du skal forvente at afgive bindende tilmelding i februar 2022.

Information om forhåndstilmelding sendes ligeledes ud med Nova Vita snarest.

Forhåndstilmeldingen sendes senest den 20. december 2021 pr. mail til [email protected] med anførsel af dit/jeres navn(e), adresse og telefonnummer, samt hvilke sportsgrene du overvejer at deltage i.

Med ønske om et godt og aktivt efterår

Bedste hilsener

Lene Kjær    og   Trine Larsen