Golf for kronikere – masser af frisk luft og god motion

Skrevet torsdag d. 25. marts 2021

Golf for kronikere – for nybegyndere på en golfbane.  Her er der tale om et  samarbejde mellem Tønder Golfklub, Tønder kommunes sundhedsafdeling og forskellige patientforeninger, herunder Hjerteforeningen.   Her er der mulighed for helt uforpligtende at lære golfsporten nærmere at kende, modtage undervisning af golfklubbens træner, lære at spille golf på mindre hold sammen med andre nybegyndere på samme niveau, et godt tilbud når målet er at komme ud i den friske luft og lære nye mennesker at kende – og således indgå i de hyggelige sociale fællesskaber  som golfklubben er kendt for.  Du er også velkommen til at tage din partner eller anden ledsager med på banen.

Der er åbent hus på golfbanen mandag den 12. april og onsdag den 14. april i tidsrummet mellem 16-18 – hvor du/I kan høre mere om tilbuddet og hvor en repræsentant fra Hjerteforeningen også vil være til stede.

Man overholder naturligvis sundhedsmyndighedernes gældende bestemmelser vedr. krav til m h t hygiejne og afstand i f m Corona smitterisiko.

se evt også Facebook siden : Tønder Golf klub – kroniker golf

se link: