Hjertemotion kalender for 2020

Skrevet torsdag d. 14. november 2019

Hjertemotion i træningsafdelingen på Tønder Sygehus for sæson 2020 er nu aftalt med vore 2 fysioterapeuter Line og Mario.  Vi fortsætter med træningen på 2 hold, tirsdage og onsdage i tidsrummet 15.30-16.30.  Forårssæsonen med 16 træningslektioner starter op i uge 2, tirsdagsholdet således med første træningsdag den 7. januar, onsdagsholdet den 8. januar – med afslutning af de 16 lektioner er kalenderen så fremme ved 28. hhv 29. maj.

Efterårssæsonen med 14 træningslektioner starter op i uge 36 tirsdagsholdet således med første træningsdag den 1. september, onsdagsholdet den 2. september – med afslutning af de 14 lektioner er kalenderen så fremme ved 1. hhv 2. december.

Er man allerede med på et af hjertemotionsholdene og ønsker man at fortsætte også næste år, bedes man give besked til Mario eller Line, og gerne inden indeværende sæson afsluttes.  Nye deltagere bedes henvende sig til tovholder på hjertemotion Anne Bohn Høggaard på telefon 2133 1310 / mail holgerhoggaard@gmail.com eller et andet bestyrelsesmedlem i Hjerteforeningen Tønder.

Deltagergebyr for hjertemotion pr. sæson uændret kr. 400,00.   (kr 500,00 for deltagere der ikke er medlem af Hjerteforeningen).  Deltagergebyret bedes indbetalt ved sæsonstart på Sydbank reg. 7970 konto 163037.

Hjerteforeningen Tønder håber naturligvis at rigtig mange nuværende hjertemotionister fortsætter også i 2020, og vi er bekendt med, at der er flere nye deltagere på vej, som vi glæder os til at hilse velkommen.