Hjerteforeningen Thisted

Generalforsamling og foredrag den 24. januar 2023

Skrevet onsdag d. 14. december 2022

Vores generalforsamling kommer til at forløbe lidt anderledes i år, end tidligere, da vi har inviteret psykolog Vincent Löffler til at komme og fortælle om de mange reaktioner og spørgsmål, der opstår i en familie, når et familiemedlem får en kronisk sygdom – i vores regi en hjertesygdom.

Vincent er konsulent for de lokale hjerteforeninger i Midtjylland, og arbejder desuden som psykolog, så han møder problemerne fra mange vinkler.  Hvordan påvirker det de pårørende og hvordan får man bygget en ny tilværelse op, med de muligheder/måske begrænsninger i forhold til ens tidligere tilværelse.

Foredraget starter kl. 17,30 – 19,00. da Vincent skal nå det sidste tog kl. 19,30

Efter foredraget er bestyrelsen vært ved en lettere anretning, inden vi går over til generalforsamlingen ca. kl. 20,15 – 21,00.

Af hensyn til forplejningen, vil vi bede om tilmelding til Karen Serup via sms eller telefon på 61760007.

Dagsorden vil blive udsendt senere.