Hjerteforeningen Thisted

Hjertenotion

Skrevet søndag d. 26. april 2020

Nyt tiltag til Hjertemotion.

Hjerteforeningen forsøger hele tiden at forny vores tilbud til Hjertemotionister – og alle andre der ønsker at holde sig i form.

Seneste nye tiltag er:

Nye træningsprogrammer på vej – med Thomas Evers Poulsen
Ud over Hjertemotion LIVE målrettet vores hjertemotionshold og andre interesserede, så er Hjerteforeningen i gang med at udvikle et nyt træningsunivers. Vi kalder det Hjertetræning og er for alle, der ønsker inspiration til fysisk aktivitet og bevægelse. Som det første produceres fire videoer i samarbejde med Hjerteforeningens ambassadør Thomas Evers Poulsen. Videoerne er 15-minutters træningsprogrammer, der indeholder opvarmning, øvelser med puls og styrke og udstrækning. Undervejs guider vi, så man kan tilpasse øvelserne til det fysiske niveau. Vi arbejder henimod lancering på hjerteforeningen.dk omkring uge 20.