Hjerteforeningen Thisted

Nu er der også tilbud om Hjertemotion i Thisted Kommune!

Skrevet torsdag d. 8. august 2019

Vi startet op torsdag den 22. august kl. 10.00 til 11.30 i Thy Hallen

Gennem flere år har vi fået henvendelser fra hjertepatienter, når de har afsluttet deres hjerterehabilitering.
De har efterspurgt et hold, hvor de kunne fortsætte den positive udvikling, som de har oplevet gennem rehabiliteringen.

Der er et sådan tilbud i næsten alle ladets kommuner.

Nu kan vi også tilbyde det i Thisted Kommune!

Vi har fået en rigtig fin aftale med Thy Hallen, som kan tilbyde målrettet hjertemotion,
i kendte og trykke rammer sammen med ligestillede, hvilket vi ved er en vigtig faktor.

Undervisningen vil som udgangspunkt være gruppebaseret, men med hensyn til den enkelte deltagers kræfter og formåen.
Der vil være to undervisere, Bente Bonnerup og Nicola Bertelsen, der begge er kendte ansigter i Thy Hallen

Vi træner en time, og bagefter hygger vi os med en forfriskning som Hjerteforeningen medbringer.

Tilmelding skal ske til formanden, Karen Serup på mob: 61 76 00 07.

Vi har besluttet at starte op med en introduktionspris, det første halve år vil derfor koste 450 kr. for 16 lektioner

Vi glæder os rigtig meget til at få gang i denne vigtige aktivitet for hjertepatienter.