Hjerteforeningen Thisted

Børnebørns madværksted

Skrevet torsdag d. 27. april 2017

Så er et spændende projekt slut for denne gang, og i næste uge kan man også læse om projektet i Thisted Posten

Fire lørdage  har vi lavet mad med otte børn og deres bedsteforældre, sikke noget mad og sikke nogle børn.

Det har været en fornøjelse at se den iver – og nysgerrighed børnene udviste, også når de blev udfordret til at skulle smage på “skrappe”, helt ukendte madvarer, bl.a. spise en ansjos, som bestemt ikke var hverdagskost for dem. Men de gik til opgaverne med stort mod.

Vi starter et nyt hold op efter sommerferien, så hold endelig øje med  opslaget, når det kommer på denne hjemme side og på Facebook: Hjerteforeningen Thisted.

Børnene vil få udleveret en helt unik kogebog, som ikke kan købes i forretningerne, man skal deltage i projektet for at modtage sådan en kogebog, derud over får man forklæde, viskestykke, urtekniv. Og en masse sjove oplevelser med at lave mad med mange spændende og sunde råvarer

Næste gang ville det være lidt hyggeligt, hvis der også var nogle bedstefædre der havde lyst til at lave mad med deres barnebarn!