Hjerteforeningen Høje-Taastrup

Invitation til Hjertecafé og stiftende generalforsamling

Hjerteforeningen Høje-Taastrup gentager den store succes fra sommerens Hjertecafe og inviterer til endnu en eftermiddag i hjerternes tegn. Vi vil i denne omgang opleve et oplæg fra Niels Peter om det at være hjertepatient og forløbet samt tankerne der er forbundet med at få en blodprop i hjertet. Herefter vil vores foredragsholder fra sidst Hashmat S. Z. Bahrami, som er læge og hjerteforsker, holde et foredrag om hjerteflimmer med fokus på:

• Årsager til sygdommen
  • Symptomer og hvad man skal være opmærksom på
  • Diagnostik og forklaring af de forskellige undersøgelser man som patient kan møde
  • Behandlingsprincipper

Foredraget finder sted onsdag den 12. oktober kl. 16.30-18.00 i Sundhedscenteret på Espens Vænge 44 i Taastrup.
Det er gratis at deltage og alle er velkomne.

Efter hvert foredrag vil der være mulighed for at stille spørgsmål. Herudover er der mulighed for at tale med andre hjertepatienter og få indflydelse på indholdet af fremtidige lignende foredrag.

Når foredraget er slut vil vi afholde en stiftende generalforsamling, hvor alle er meget velkomne til at blive og til at melde sig ind i bestyrelsesarbejdet i lokalforeningen.

Dagsordenen for generalforsamlingen er:

2. Bestyrelsens beretning
3. Bestyrelsen fremlægger regnskab(er) til orientering
4. Behandling af indkomne forslag
5. Valg af bestyrelse

Vi glæder os til at se dig!

Sundhedscenteret på Espens Vænge 44 i Taastrup