Hjerteforeningen Høje-Taastrup

Hjerteforeningen Høje-Taastrup inviterer til Hjertecafe

Skrevet onsdag d. 20. april 2022

Hjerteforeningen Høje-Taastrup inviterer interesserede til en eftermiddag om blodprop i hjertet og sygdom i hjertets kranspulsårer. Alle er velkomne

Vi har inviteret Hashmat S. Z. Bahrami, som er læge og forsker i hjertesygdomme i forbindelse med sin ph.d. til en eftermiddag i hjerternes tegn. Han sætter med dette foredrag spot på:

• Årsager til sygdommen
  • Symptomer og hvad man skal være opmærksom på
  • Diagnostik og forklaring af de forskellige undersøgelser man som patient kan møde
  • Behandlingsprincipper

Foredraget finder sted onsdag den 11. maj kl. 16.30-18.00 i Sundhedscenteret på Espens Vænge 44 i Taastrup.

Det er gratis at deltage. Af hensyn til lidt let forplejning kræver arrangementet tilmelding. Du kan på tilmelde dig HER.

Til slut vil der være mulighed for at stille spørgsmål. Herudover er der mulighed for at tale med andre hjertepatienter og få indflydelse på indholdet af fremtidige lignende foredrag.

Vi glæder os til at se dig!