Hjerteforeningen Syddjurs

Tilbud om hjertemotion

Skrevet mandag d. 25. januar 2021

PÅ GRUND AF SUNDHEDSMYNDIGHEDERNES SENESTE UDMELDINGER, ER AL INDENDØRS AKTIVITET AFLYST INDTIL VIDERE.

HAR DU INTERESSE I AT DELTAGE PÅ ET HOLD I EBELTOFT  I 2021 SÅ SEND EN MAIL TIL OS

Nu har du mulighed for at lave hjerte-rigtig motion i trygge rammer sammen med andre hjertepatienter. Træningen instrueres af en faglig kompetent og uddannet instruktør, der sikrer en optimal træningsform.

Vi træner ca. 1 time og puster derefter ud med vand, kaffe, frugt og hyggelig snak i en halv times tid. Hjertemotionsholdet startes op som et samarbejde mellem Hjerteforeningen og Hornslet Fysioterapi og Syddjurs kommune.

Træningstid: Tirsdage kl. 13.30- 14.30

Træningssted: Hornslet Fysioterapi, Dalgårdsparken 6, 8543 Hornslet.

En sæson varer 16 gange og holdet fortsætter i alt 32 gange, svarende til 32 uger.

Pris: 440 kr. for 16 uger, inkl. forfriskninger eller kr. 27,50 pr. gang.

Tilmelding og mere information: Kontakt Hjerteforeningen i Syddjurs, Claus Rasmussen  tlf. 22 89 53 95, mail [email protected]

Hjertemotion er et tilbud til alle med behov for hjertevenlig motion såvel mænd som kvinder,  medlemmer såvel som ikke medlemmer.