Hjerteforeningen Svendborg

Hjertemotion efteråret 2021

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Læs mere om Hjertemotion her.

Holdtræning starter op onsdag den 1. september kl. 15.00-16.30 og varer frem til den 15. december. (undtaget uge 42)

Hjertemotion foregår i Midtbyhallen med de dygtige instruktører og fysioterapeuter, Antje Benkjer, og der vil normalt være let forplejning og hygge i forlængelse af Hjertemotionen.

I løbet af sæsonen kan der endvidere være Hjertecafé i forlængelse af træningen, hvor fx en diætist eller sygeplejerske vil kunne behandle spørgsmål om det der optager dig ift. fx kost, motion, dit mentale helbred eller dine pårørende. Sig til hvis dette er et ønske.

Skynd dig at tilmelde dig Hjertemotion, og tag gerne en pårørende med.

Pris pr. halvsæson er kun kr. 300,-.

Midtbyhallen, Johannes Jørgensens Vej 10, 5700 Svendborg
300 kr.