Hjerteforeningen Svendborg

Medi Yoga

Skrevet mandag d. 3. august 2020

Bestyrelsen har hen over foråret og sommeren drøftet forløbet med Medi Yoga. Deltagerne har været glade den gode træning og aktivitet. Bestyrelsen ser sig desværre nødsaget til ikke at genoptage aktiviteten efter nedlukningen, da det ikke er bæredygtigt rent økonomisk. Egenbetalingen skulle øges væsentligt til omkring 800 kr., hvilket det er vurderet, deltagerne ikke kunne eller ikke er interesseret i.

Hvis deltagerne har et tilgodehavende, kan der gives besked til kasserer eller formand, der vil sørge for tilbagebetaling. Kontaktoplysningerne står under “kontakt” øverste højre hjørne på hjemmesiden.

Bestyrelsen arbejder med planer for efteråret, alt afhængigt af genåbning og vi henviser stadigvæk til Hjerteforeningens hovedside, når det gælder håndtering og ageren vedrørende Corona.