Hjerteforeningen Struer

Gåture i Struer

Skrevet fredag d. 5. marts 2021

Så blev samfundet åbnet lidt mere, hvilket giver en frihed, men samtidig også et ansvar for at passe på sig selv og andre.

Hjerteforeningen anbefaler, at vi nu, hvor vi må forsamles 25 personer, arrangerer gåture sammen – med afstand. Det lyder som en god ide, i særdeleshed fordi vi jo ikke kan mødes til vores ugentlige træningssession i Struer Fitness.

Derfor indbyder vi til gåtur på torsdag kl. 10.00. Vi mødes på parkeringspladsen ved Struer Fitness i Bredgade og går sammen ned til Hjertestien. Derved bliver turen på godt 6 km. Synes du, det er for langt, kan du møde i Voldgade ved boldbanerne, hvor Hjertestien i Struer starter. Hvis du er der kl 10.15, bør det passe nogenlunde. Går du på Hjertestien, er turen ca 4,5 km.

Der vil altid være en mulighed for at forkorte turen undervejs, hvis vejret ikke arter sig, eller hvis du ikke er så godt gående.

Vi har en enkelt gang forsøgt at arrangere en gåtur, hvor blot et par stykker foruden bestyrelsen mødte frem. Bl.a. derfor er der tilmelding, men også så vi er sikre på, vi ikke bliver for mange. Skulle det utrolige ske, vil turen være forbeholdt Hjerteforeningens medlemmer.

Du melder dig til ved at besvare denne mail, eller på facebook, hvor vi også slår det op.

Der vil være et par lodtrækningpræmier efter gåturen.

Hvis vi kan se, at interessen er der, vil I løbende få indbydelser til gåture – og ingen siger, at det absolut skal være på Hjertestien. Struer er jo så privilegeret, at der er mange muligheder for at nyde naturen.