Hjerteforeningen Stevns Motionsklub

Nytårsmarch 2022

Skrevet fredag d. 5. november 2021

gjorslev-boegeskov-nytaar-2013

Vejret tør vi ikke spå om, men uanset vejr og vind, så vil vi igen forsøge at afvikle den traditionsrige nytårsmarch i Gjorslev Bøgeskov i 2022.

Nytårsmarchen samler glædeligvis hvert år rigtig mange mennesker. Vi havde således mere end 750 deltagere til nytårsmarchen i 2020, som alle fik en dejlig gåtur i skoven, hvor der som regel er dejlig læ. Efterfølgende blev der delt ud af varme drikke, småkager samt frugt – og naturligvis ikke mindst – der var også gevinster til alle de heldige, som vandt på deres bingoplade. De 4-benede fik selvfølgelig vovse-vand.

Vel mødt til nytårsmarchen 2022. Tag familiemedlemmer med, tag naboen med, tag gode venner med og start det nye år med lidt motion og lidt frisk luft. Der bliver altid lavet en handicapvenlig rute tilpasset vejret og føret.