Om os

Hjerteforeningens medlemmer i Augustenborg, Broager, Gråsten, Nordborg, Sundeved, Sydals og Sønderborg udgør en samlet lokal forening, og til at varetage medlemmernes interesser, vælger medlemmerne ved en generalforsamling en lokalkomité –  i andre foreninger normalt kaldet en bestyrelse.

Vi, i Sønderborg lokalkomité, vil efter bedste evne ved blandt andet foredrag og motionsaktiviteter formidle Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse, om hjertesygdom med mere.

Vi vil bakke Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter. Politisk vil vi også gå på banen ved at tage væsentlige emner på sundhedsområdet op til debat lokalt.

Du kan se vore aktiviteter og arrangementer ved at klikke på “Kalender” i menuen til venstre.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en i komiteen, som også kan fortælle mere om arbejdet i lokalkomiteen.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.

Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til aktiviteter, arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.

Ønsker du at kontakte os, kan du under Menu og derefter Kontakt finde telefonnummer eller mail-adresse på den person, du ønsker kontakt med.