Hjerteforeningen Sønderborg

Nyhed – Hjerteforeningen i Sønderborg starter et yoga-hold op.

Skrevet onsdag d. 17. april 2024

NYHED

Hjerteforeningen i Sønderborg starter et yoga hold op.

Sted: Sundhedscentret i Sønderborg (Lokale oplyses ved tilmelding).

Start: Torsdag den 16. maj 2024 kl. 16.30 -> ca.17.45, og efterfølgende 5 torsdage (sidste gang 13. juni 2024).

Pris: 250 kr. for 5 gange.

Medbring: Liggeunderlag, lille pude, tæppe og vand

Instruktør: Lone Kaad Sørensen / DGI uddannet i hatha yoga, har dyrket yoga i 18 år, startede efter et kræftforløb i 2005.

Tilmelding på SMS til: Anette Tranekjer på telefon 29278747

Lone beskriver yoga således:

Hvad er yoga, hvad kan yoga, og hvad kan yoga gøre for MIG?

Yoga kan rigtig meget, og kan udøves af alle uanset alder. Yoga gør rigtig meget godt for kroppen. Det vig­tigste er at finde netop den form for yoga, der passer bedst lige der, hvor man NU er i livet.

Der er mulighed for at få pulsen op, sved på panden og ligeledes at lave lange dybe stræk liggende, sidden­de og stående, uanset hvordan gør det kroppen godt, og du vil føle dig frisk som en havørn, klar til de næ­ste timer, dage – måske vil du føle en form for nulstilling?

Yoga har mange former, astanga, hatha, yin, vinyasa, flow, power og så videre. Som instruktør forsøger jeg at lave en time, hvor alle muskler bliver rørt på den ene eller anden måde, men stadig så udøveren mær­ker sin krop, og har sit åndedrag med i hele øvelsen.

Du kan læse mer om de forskellige yogaformer her:

Hvis det er noget for dig, så ses vi måske!

Tøv ikke med at tilmelde dig, der er begrænset antal pladser!

HJERTElig hilsen

Hjerteforeningen Sønderborg