Claus Holm – foredrag 30. november

Glæd jer til et ærligt og underholdende foredrag af Claus Holm – en af Danmarks mest populære tv-kokke og foredragsholdere. Han kommer bl.a. ind på sit livs vigtigste opskrift, fortællingen om sit liv, og som Claus holm siger ”du skal have hjertet med, ellers hjælper maden ikke”. Tekst fortsætter under billedet.

Claus Holm er en sand livsnyder. Han har altid arbejdet med mad og har trang til at gøre en forskel. En passioneret kok, forfatter og foredragsholder.

Gennem mere end 30 år har den folkekære fynske energibombe arbejdet som kok og nydt hvert et sekund. De fleste kender Claus fra Go’ Morgen Danmark på TV2, hvor han i 2002 fik sit store folkelige gennembrud. Han har siden underholdt de morgenfriske danskere med madlavning i øjenhøjde og med smæk på velsmag.

I 2018 var Claus Holm tæt på at miste livet på grund af overvægt og usund livsstil med for meget fart på. Sådan skulle det ikke være.

Det blev starten på et vægttab på 25 kg og en sundere livsstil med mere overskud til ham selv og sine nærmeste. Skubbet til at komme i gang fik han ved at medvirke i TV2- programmet Fem fede kokke, hvor man følger en hudløs ærlig Claus Holm der med hjælp fra den personlige træner Mark Abildhauge kickstarter sit vægttab.

I dette meget personlige foredrag åbner Claus Holm op for en mere sårbar side af sig selv end offentligheden ser. Han sætter ord på tabuer omkring mænd og overvægt, selvværd, sex og samliv i en kombination af ærlighed, sårbarhed og selvfølgelig den humor og ligefremhed, vi kender Claus Holm for.

Foredraget er gratis – dog er tilmelding påkrævet på: https://www.frivillig-slagelse.nemtilmeld.dk eller telefon 5140 9073

Foredraget afholdes i samarbejde med Diabetesforeningen i Slagelse.

Praktiske oplysninger

Slagelse Bibliotek, Store mødesal, Stenstuegade 3, 4200 Slagelse