Hjerteforeningen Skjern/Tarm/Videbæk

Landsuddeling

Skrevet lørdag d. 9. februar 2019

Landsuddeling d. 28. april 2019

I år er Hjerteforeningens landsindsamling vendt på hovedet og gjort til en Landsuddeling: Hver en krone, der kommer i indsamlingshjerterne, går ubeskåret til at sætte hjertestartere op. Enhver kan starte en gruppe på hflocal.wpengine.com/landsuddeling – kan man samle deltagere til gruppen og tilsammen dække 15 ruter d. 28. april, giver vi en hjertestarter, som vi monterer i et varmeskab – lige der, hvor gruppen ønsker det. Det har en værdi på ca. 21.500 kroner. Vil man blot samle ind, som man plejer, kan man også deltage uden at være en del af en gruppe. Pengene går stadig ubeskåret til hjertestartere.

Har du mod på lidt ekstra ansvar, kan du melde dig til at organisere landsuddelingen i dit område som koordinator.